'Abang Kucing' Cabar Jamal Bertinju: "Saya Cabar Kerana Saya Lihat Kesamsengannya Semakin Terserlah dan Undang-Undang Juga Seakan Tidak Boleh Menyentuhnya".. Ini KOMEN JAMAL buat NETIZEN naik GERAM

loading...

'Abang Kucing' Cabar Jamal Bertinju: "Saya Cabar Kerana Saya Lihat Kesamsengannya Semakin Terserlah dan Undang-Undang Juga Seakan Tidak Boleh Menyentuhnya"





BUKIT CHANDAN, 18 Nov - Seorang aktivis masyarakat, Sharul Nizam Ab Rahim, 37, melontarkan cabaran terbuka untuk beradu tenaga kepada Jamal dalam laman media semalam.

Sharul yang juga dikenali sebagai 'Abang Kucing' mencabar Jamal untuk bergusti di gelanggang sekiranya Pengerusi Gabungan NGO Malaysia itu benar-benar berhasrat menunjukkan kekuatannya.

Menurutnya, setakat ini, seramai 22 peninju dari seluruh Malaysia menghubunginya dan meminta slot bertarung dengan Jamal dalam gelanggang.

Begitupun, beliau berkata tiada sebarang respon dari Jamal sehingga kini, namun difahamkan Jamal mengetahui tentang cabaran itu yang dimuat naik di media sosial kelmarin.

“Bila saya buat cabaran terbuka sebegini, orang label saya sebagai penyokong Bersih tetapi sebenarnya mereka tidak tahu saya merupakan pemangkah tetap BN di Lubuk Merbau dan Padang Rengas.

“Saya cabar kerana saya lihat kesamsengannya semakin terserlah dan undang-undang juga seakan tidak boleh menyentuhnya. Itu sebab saya cabar beliau buka gelanggang dan bertinju di situ.

loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close